Kun yritys päättää perustaa uuden tavaramerkin, aloittaa uuden toiminnan tai heittää vanha tavaramerkki menemään uudelleen profiloinnin alta, on useita tekijöitä ja esteitä jotka pitää ottaa huomioon. Yksi tärkeä tekijä jota harvemmin ensimmäisenä ajatellaan, on valomainokset. Olit sitten vähittäiskauppias, kiinteistönomistaja, yrittäjä tai organisaatio, ovat valomainokset tärkeitä, koska ne ovat kasvosi ulospäin. Jos lisäksi toimintanne on globaali, on johdonmukainen tunnisteohjelma erityisen tärkeä näkyvyyden ja yhtenäisen profiilin luomiseksi.
PITKÄ KOKEMUS VAHVOISTA TAVARAMERKEISTÄ
1970 -luvusta lähtien, FocusNeoilla on ollut kunnia työskennellä vahvojen tavaramerkkien kanssa vähittäiskaupassa, pankki- ja rahoitusalalla, teollisuudessa, sekä hotelli- ja ravintola-alalla. Yhteistä näillä merkeillä on se, että ne panostavat kunnolla tunnisteohjelmiinsa ja sisällyttävät ne tärkeänä osana tavaramerkin kokonaisuuteen ja ilmeeseen.
Kun me FocusNeoilla osallistumme uudelleen profilointiin aikaisessa vaiheessa, voimme pitkällä kokemuksellamme vaikuttaa suuresti isoon projektiin.
- Kokonaisvaltaisena toimittajana meistä tulee uskottu kumppani joka jo alusta lähtien ymmärtää uutta tavaramerkkiä ja sen tarkoitusta. Näin voimme nopeammin löytää oikean ilmaisutavan joka paikassa.
- Autamme löytämään johdonmukaisen tavaramerkki-identiteetin niin paikallisesti, kuin kansainvälisestikin. Voimme arvioida uuden tavaramerkin oikeaa näkyvyyttä joka tunnisteessa. Jos parannuksille on tilaa, voimme tehdä suosituksia jo prosessin alussa.
- Meillä on hyvä osaaminen logistiikassa suurissa kansainvälisissä projekteissa kiitos kansainvälisen verkoston asentajien ja tuotantolaitosten. Tuomme asiakkaillemme kustannussäästöjä tehokkaan projektinhallinnan, toimivien logistiikkaverkostojen ja ympäristöystävällisen jätehallinnan kautta, vaarantamatta tavaramerkkinen laatua.
- Meillä on hyvä osaaminen logistiikassa suurissa kansainvälisissä projekteissa kiitos kansainvälisen verkoston asentajien ja tuotantolaitosten. Tuomme asiakkaillemme kustannussäästöjä tehokkaan projektinhallinnan, toimivien logistiikkaverkostojen ja ympäristöystävällisen jätehallinnan kautta, vaarantamatta tavaramerkkinen laatua.
Lue lisää
OMISTAUTUMINEN JOKA ANTAA ENEMMÄN
Se, että saamme yhä uudelleen olla mukana uudelleen profiloinnissa esim. McDonaldsilla, Akzo Nobelilla, Dressmannilla ja SEB:llä, johtuu pitkistä suhteistamme, osaamisestamme ja kokemuksista työskennellä joidenkin maailman suurimpien tavaramerkkien kanssa. On olemassa liuta tekijöitä jotka vaikuttavat onnistuneeseen projektiin, mutta olemme vakuuttuneita, että suurin syy onnistumiseemme on omistautumisemme tavaramerkeille. Arvostamme asiakkaidemme tavaramerkkejä yhtä paljon kuin he itse, ja olemme ylpeitä, että saamme tuoda heidän tavaramerkki-identiteettinsä eloon.
Vähemmän