Helmikuussa 2012 Dressmann uudelleen profiloi konseptinsa uudella logolla ja uudella kauppakonseptilla. Focus oli mukana alusta asti ja auttoi Dressmannia muokkaamaan uutta konseptia. Uudesta logosta tuli kolmiulotteinen ja näytti liikkuvassa mainonnassa samalta kuin kyltit. Muotoilu nousi visioista klassisen maskuliinisesta ilmeestä, jossa Formula 1 kohtaa Rock ’n’ rollin.
Punaiset kirjaimet valaisevat eteenpäin kirkkaalla punaisella valolla. Kirjainten sivut ovat kromattuja. Kirjaimet ovat joko suoraan asennettuja julkisivuun, tai kiiltävälle, mustalle taustalaatikolle pyöristetyillä sivuilla, kromilistoilla ja näkyvillä pulteilla. Focus tuotti 1300 uutta valomainostaDressmannille. Kaikki nämä asennettiin samanaikaisesti seitsemässä maassa, 370 paikassa, ainoastaan 12 päivässä.